Fade into darkness

Soorry att jag inte uppdaterat på ett tag! Har roat mig hela tiden! Hihi ;)
I torsdags jobbade jag hela dagen och efter det gick jag in på köpcentrat och köpte mig ett par råcoola replay dojjor! Sedan traskade jag bort till Jensen böfhus och mötte upp mamma, Carina och Bertil för en 3-rätters middag! MUMS! Jag tror efterrätten var godast ;)
Med mat i magen gick vi sedan in på SF och tittade på Brides Maid. Den var bra och rolig, men ändå inte alls som jag föreställt mig. Jag trodde att den skulle vara "tjejigare" än var den var. Tycker heltklart att den är sevärd! 4 av 5 toast - superkul! (Björn Gustavsson - Benjamin)

I fredags var det också jobb hela dagen. Efter jobb cyklade jag hem till Kim och drack vin, käkade ost och spelade spel tillsammans med henne, Stefan och Mattias. Var riktigt trevligt! :) Jag och Kim vann spelomgången 2 av 3 gånger, mest på mycket tur och lite allmänbildning men jag hade tur för annars brukar Kim tycka att det är värdelöst att vara i mitt lag! ;) hahahaha!

I helgen har jag varit L E D I G !  !
Sovit uuuuut, umgåtts med nära och kära, tagit dagarna som de kommit och njutit. I love lediga helger!
Fikat och hängt hos familjen Möller där även mamma och lillebror kom förbi, varit hemma hos Lena och träffat arbetskamrater och druckit vin, varit ute och druckit cider och träffat Pernilla och Annette & Johan, fikat med Hannah och träffat Ida och Olle, fått massage, käkat sushi....

U see?

En vecka med dagpass, dvs tidiga morgnar, tar vid imorgon så jag tänkte krypa till kojs tidigt.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0