You´re in my eyes, in my head...

Igår tog jag mig till Friskis och körde att indoor walking pass för Jaenette. Askul med henne, motivationen steg en aning måste jag faktiskt säga.
På kvällen blev det film med Pillert. Vi tittade på Burlesque! I love it! Dock är både jag och Pilla Coyote Ugly fantaster så vi ser igenom likheterna mellan Burlesque och Coyote Ugly ganska mycket. Det är ganska störigt faktiskt, det är massor som Burlesque har "tagit efter" men för det säger jag inte att den är en dålig film. Jag älskar den, det är så jävla coolt som dom dansar! En dag kanske...
Somnade på soffan efter filmen vilket betydde sleepover :)
Idag har jag varit ute på promenad med Jessica, lagom väder för promenad. Inte så varmt men ändå tillräcklligt för att bara bära linne.
I eftermiddags hämtade Inger och Tina upp mig och vi körde till Svedala för att hälsa på Monja, Joakim och deras lille Max. Även lille Max var en sjusovare men mot slutet var han vaken en del. Vi alla kände och klämde på honom och jag fick även mata honom med flaskan. Sötisen!!
Ikväll blev det dans på malmö dansakademi!! Yeeey!! Salsa och Zumba, tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0