She’s amazing on the dance floor

Blev en röjig kväll igår! Hade så satans kul! Weeii :) Var ute med min Mandy för en gång skull, ni vet det jag berättat om tidigare att vi jobbar om varandras helger. Men nu kunde vi slå klackarna i taket ihop och det gjorde vi! :) Började här hemma tillsammans med Sara och TT och sedan drog vi oss in till båten. Träffade även massa goa människor ute vilket var nice!
Taxiresan hem var one of a kind men shit vad vi skrattade! Fyllefacebookade oss när vi kom hem, hahaha säkert ingen annan än vi själv som skrattade åt det! Statusupdates, vänförfrågningar, bildkommentarer som vi nog inte vill minnas vi dummade oss i... Jaja, kul att vi är lättroade ;)
Idag hade jag sushicravings innan jag ens hade vaknat upp så fick fixa till detta stora världsproblem. 15 amazing goda sushido sushi bitar entrade mitt gap och la sig fint i bakis magen! Oh lönt att jag blir sugen igen bara av att skriva om det!
Carro anslöt sig till fräscha ligan frammåt eftermiddagen och sedan Annika också. Vi har inte gjort många knop, bara hängt rundor lite här och var. Bakisdag delux med massa onyttigheter och film. Tack för att det regnade dessutom så man slapp ha ångest för att man inte vistades ute i solen. Mihipp!

Ger er lite bilder här som ni kan spana in ifall ni vill;


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0