Reload!

Jävla deppdag!! Många personer i min omgivning har varit sura elr irriterade idag vilket har påverkat mig mycket. Tror det är vädret. Regn är bra för vår natur men jag önskar inte det precis nu såhär när jag har semester. Det kan komma sen när jag börjar jobba. Tur ingen kan styra över vädret va?! Svårt att ställa in sig hos alla.
Haft sushicravings ett tag nu så idag var det dax för ett inköp! Något av det dummaste jag gjort för nu vill jag bara ha MER!!! Sjukt vad man kan älska den maten.
För övrigt sov jag länge idag för Anna och Vojja var här halva natten. Glodde på tv och snackade en massa. Reminder - SEMESTER!
Gick upp till Pillert i eftermiddags och kollade på Water for Elephants. Den var inte alls som jag föreställt mig att den skulle vara, men den var ändå himla bra!
I eftermiddags har jag varit med mamma och Gustav på lindängsbadet där Gustav går på simskola. Idag var det kallt. Men det är nyttigt att lära sig simma, har jag alltid sagt.
Nu ska jag börja fixa och trixa, Mandy kommer hit och ikväll ska vi sheaka ass på la båt. Sugen? Häng med!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0