Ooopaa!!

Efter jobb i söndags mötte vi upp andra arbetskamreater och drog på afterwork på möllan. Öl efter öl, drink efter drink beställdes in. Gött sådär en söndag liksom. Så ä det när man jobbar OB tider. Då är det inte säkert att festen kan hållas på fredagen eller lördagen. Så vi körde söndagen. Möllan stängde och vi var på G. Bestämde oss för att dra till det enda stället i Malmö som har öppet en söndag - Breeze! i en minst sagt fullproppad taxi åkte vi dit. Intog dansgolvet och vi ägde. Shottade lite grann, drinkade lite grann, ölade lite grann, stämningen var på topp! Därav minns jag inte när de flesta drog men några av oss drog iaf vidare till en liten mindre pub vid nobeltorget sådär nattetid. Det var en upplevelse utöver de vanliga men var himla mysigt. I liiiiked it! :D

Igår var det lugnt och segt. Började inte jobba förren halv 5 så det var bra. Gick och köpte pizza med calle och André innan jag skulle iväg till jobb. GÖTT!

Nu ska jag snabba mig in i duschen och sedan kommer Mandy hit. Vi ska umgås lite idag innan vi båda ska jobba! Myyyys <3

Ha´re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0