Like a fool, I trusted you

Hej hej!!

Igår hälsade vi på lilla Tilde. Snäll bebis som mest sov. Skönt för föräldrarna sålänge det varar ju ;) Det var mysigt att snusa bebis men nej, det eggar mig inte alls till att skaffa själv. Man måste ju ha någon att skaffa med också ju. Bara det är ett stort projekt!

Efter visiten blev det tacos hemma hos mamma :) Mmmm GOOTT!!! Vi passade även på att spela lite yatzi efteråt :)

På kvällen kom Pernilla och Amanda hit här. Satt och snackade maassor, hade catch up time! Puss på er finaste!

Nu på förmiddagen har jag tvättat. Funderade på stranden men har insett att det inte är något strandväder. Ska nog gå hemma och småpyssla lite och dra mig iväg till friskis lite senare.  Tanken på att jag bara har en semestervecka kvar ger mig ångest!! Buuhuu!!


Gustav håller Tilde


Mamma håller Tilde


Gustav och mamma


Jag håller Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0