Jag vet hur du ser ut i inga kläder, kan det va därför du blir obekväm när...

Såråå... Tvätten tvättad och jag är i fullgång med packningen inför veckans dansläger som jag åker iväg på imorgon. Jag lånade en STOR resväska av mamma, den är precis fylld med BARA kläder. Det är så svårt, för vi kommer ju dansa varje dag, ett par timmar om dagen, så kläderna lär ju bli väldigt svettiga och äckliga och kommer antagligen inte kunna återanvändas utan tvättning. Jag är ju då också den som hellre har för mycket än för lite med mig. Så där är underkläder, linnen, tights, träningsbyxor, kvällskläder, koftor, badkläder, handdukar, sängkläder (lakan, påslakan, örngott).... Eftersom den är proppfull nu får jag väl anse den färdig då och gå över på den "lilla" väskan där det ska packas hygienartiklar m.m...


Kommentarer
Postat av: annette

vem e det du vet??

2011-07-03 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0