I wanna take you away

Blev en trevlig eftermiddag ihop med Renata. Hon lagade middag till oss som vi båda hungrigt slukade i oss. Lite kaffe och chitchatter på det och sedan begav vi oss mot friskis och svettis och körde ett härligt jympa pass!
Hade lovat lillebror att umgås med honom ikväll så åkte hem till mammi efter träningen. Duschade där och sedan spelade jag och Gustav spel. Han är så go! Han ville jag skulle sova där med men jag hade inga grejer där och kände inte för att springa fram och tillbaka i detta blöta väder. Stannade tills han somnat iaf, hoppas inte att han blir besviken imorgonbitti när han vaknar.
Jag har fått tillbaks smärtan i revbenen. Den har funnits där hela tiden mer elr mindre men igårmorse när jag vaknade hade jag mer ont än tidigare och likadant idag när jag gör vissa saker. Jag har inga problem med att hoppa och studsa, det känns mer när jag lyfter något med högerarmen, lägger tungd på den elr gör något så att jag spänner magen. Baaajs!!!!




hjärtadig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0