When are you gonna put me down?

Det är tungt. Psykiskt. Fysiskt också såklart men... Straffad för livet. Man kunde väl fått sig en läxa innan allt blev på allvar.
Klart att det kunde varit värre, men det hjälps inte att tänka så i alla lägen.

Dagens nyheter blev en uppenbarelse. Man jagar för att finna trygghet. När man funnit sin trygghet slutar man jaga. Man jagar för en förändring vid missnöje. Är man nöjd ger man sig inte ut på jakt.

Det är rätt, det hade funkat ett tag men på lång sikt hade man nog gått in i väggen. Det är inget liv för en ungdom. Hur gärna jag än vill, så hade jag inte orkat i det långa loppet.
Ibland vill man bara att det ska finnas en lösning på allt.
Tur att du är så förstående.


Går och lägger mig. Ska trots allt infinnas på jobb 07.00 imorgonbitti.


PS. Golven hann inte tvättas men dammsugaren och jag körde ett varv :) DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0