she´s on it

Haft en bra dag idag. Känner mig trött i kroppen men samtidigt lite uttråkad när jag ska lägga mig ner och ta det lugnt om kvällarna. Jag är inte van vid det. Nu när jag är nästintill frisk också så känns det lite sådär... tråkigt. Men ändå skönt. Äh ni fattar.

Började dagen med ett fackligt årsmöte. Kändes viktigt och kul att medverka på. Fick en dos kaffe dessutom och det kan väl inte vara fel?!
Gick därefter bort till Entré där jag mötte upp min kära kusin för en god lunch på redfellas! Hade aldrig ätit där tidigare men den salladen jag käkade var riktigt god! Var med lite fullkornspasta (observera lite eftersom jag inte gillar för mycket pasta), parmesan, fetaost, salladsblad, coctailtomater och någon supergod dressing.
Tog en tur i ett par affärer och fick med mig både en kavaj och en skjorttunika hem :) Var egt ute efter byxor men hittade inga som föll i smaken. Dessutom tycker jag att det är så himla tråkigt att shoppa byxor. Skönt med leggings man bara kan dra på sig. Spänner ingenstans heller ;)
Hämtade lillebror på dagis och gick hem och spelade lite spel, åt lite glass och tittade lite på film. Tog mig en tupplur i hans säng - välbehövligt. :)
Ikväll blev det slutligen sushi med världens bästa Ann Möller :) Lite sådär planerat men ändå väldigt oplanerat, men gott!

Nu blev jag lite trött igen.. Av med sminket och sedan får vi se om jag somnar till en film (kanske New Moon) elr om jag somnar utan film...

Först lite bilder på the new ones :)






Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag hade en jätte trevlig dag med dig :) På torsdag går jag i skolan till 12 så efter det kan vi träffas? Puss

2011-01-26 @ 09:03:59
Postat av: jesus

jag har tatt de:D skönt!

2011-01-26 @ 15:21:09
Postat av: Sally

vad är det du har tagit?

2011-01-27 @ 20:48:07
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0