One night to be confused

Kroppen har inte hämtat sig än.. Efter Sälen trippen hade jag nog behövt vila upp mig men då var det direkt på jobbveckan. Jag klagar inte, jag är superglad att jag ens har ett jobb, för det finns det så många som inte har. Men 10 h sömn per natt och jag känner mig som en gamling i kroppen. Idag är jag iaf ledig, enda lediga dagen denna veckan. Så dagen till ära har jag bestämt mig för att städa lite i lägenheten, det ryktas ju om att man måste plocka ner julen också så jag får se vad mina känslor säger när jag kommer dit. Buhu, 11 månader tills nästa gång....

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Annette

Livet går fort nog ändå njut av att det snart e vår o solen tittar fram rätt mysigt då

2011-01-08 @ 16:35:11
Postat av: Cindy

Håller med Ann! Det finns väl inget bättre än våren :) (min favorit)Solen tittar fram, det börjar komma fram blommor och knoppar på alla träd och fåglarna kvittrar <3 man blir så pigg och glad! sedan kommer sommaren som förhoppningsvis kommer vara lagom varm och skön! Vi lever ju i lagom landet där det inte ska vara för varmt eller för kallt och regnigt!! Varma kvällar med en öl/vin i handen och så grillat till det! Ja tack :D

2011-01-09 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0