number one

Sjukt seg idag. Hade helst av allt legat kvar i sängen hela dagen. Men nicht.. Hade ändå en lugn förmiddag, kollade igenom alla bilder från Sälen. Hahaha! Jag älskar alla våra små galna upptåg vi ger oss iväg på, dessa får mig att älska livet lite mer. Mina vänner, ni är BÄST!!! Under dagen har man fått lite flashbacks som fått smilebanden att dra sig. Kommentarer, händelser etc. HAHAHA!
Okej jag ska göra det officiellt, när vi kom tillbaks till stugan i lördags efter att ha varit på afterski och supit hela eftermiddagen och verkligen haft en wonderfull time, står där en skistarbil, en securitatsbil och en väktarbil utanför vår stuga. Då hade vi en timme på oss att packa väskorna och städa stugan tills dom skulle återkomma och låsa dörren och ta vår nyckel. Weeeiiii! Och hur många kunde köra tror ni? Det var bara till att packa bilarna med alla väskorna och dra ut på krogen och köra all in! Efterfest tills klockan 7 på morgonen så att någon frukostrestaurang hade öppnat så vi kunde ha någonstans att ta vägen i dessa 20 minusgrader. Köör bah köör!

I eftermiddag har jag jobbat och sedan mötte jag upp Carro och Jessica för en liten fika och massa updates. Love!



Jag och Mandy förfestar på en lyxrestaurang med överpriser i våra heta
skidkläder ;) En kväll som går till världshistorien. Kom ihåg att detta var
den 1/1 - 11!!!!!


Hemlösa heta brudar med Partymode: ON!!!!


Kommentarer
Postat av: ann

En fråga bara. varför blev ni utkörda från er stuga undrar jag

2011-01-05 @ 06:46:02
Postat av: sally

Vi hade för högljudda fester, ( som slutade runt 10 varje kväll FAKTISKT för att då gav vi oss ut på krogen) Klockan 6 på kvällen på nyårsafton kom dom och klagade över att vi spelade för hög musik. På NYÅRSAFTON LIKSOM?! Nä det var nog bittra grannar vi hade, dom ville nog också vara med egt, elr så hade dom kanske haft en sur ungdom. Jag vet inte. Men dom gav oss ett minne för livet iaf :D

2011-01-05 @ 10:13:47
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha jag älskar oss!

2011-01-05 @ 11:35:27
URL: http://pernillamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0