Något saknas

Den 2 februari byter jag upp mig. Nej inte till det modernaste av det modernaste, men till något mer modernt och fullkomligt använbart. Iphone 3! En levande bruksanvisning tas tacksamt emot. Jag är inte särskillt high på teknik. MEn snart sitter väl det också i ryggmärgen.

Tröttheten hinner ständigt ikapp mig. Sängen har kallat för flera timmar sedan. Tack vare 2 koppar kaffe och en hemmabakad semla hos familjen Möller har jag lyckats trotsa den. Inte för att det tjänar något till egt. Mest för att bortförklara dessa extra kalorierna.

Något saknas och det gör mig rastlös.

En trevlig tillställning hade inte suttit fel.

Imorgon MÅSTE jag ta tag i dammsugaren och golvmoppen. Nu när jag skrivit det här känner jag mig mer tvingad till att göra det. Så nu får jag skylla mig själv. Men så mycket mer trivsamt dessutom.

Ha det bra sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Annette

försökte ringa dig igår men nu förstår jag. hör av dig idag kram mammi

2011-01-28 @ 08:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0