Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten

Ooohh fy jävlar vilken frossa jag sitter inne med!! Hoppas ENTE jag håller på att bli sjuk! :(

Idag har vi haft kalas för världens bästa lillebror :) Blev en trevlig afton, och lillebror verkade helnöjd med sina presenter :)  

Har egt lust att dra ut på bravarder ikväll men kroppen säger stopp. Damn it! Hur kul är det att sitta ensam hemma en lördagkväll liksom?! Sällskap och bortskämning sökes!

Igår var det iaf en kväll som spåra. Daniel Adams Ray på KB, massa underbara vänner och aningens mycket alkohol i blodet!!! Hey hey hallåå!!! Blev även en sväng till etagé för mig och Tilde, vilket kan diskuteras om det egt var en bra elr dålig idé. Haha!! Såhär i efterhand är det nog mest kul....

Usch nä, tror jag måste hoppa i sängen och dra täcket över mig. Tänker somna insvept i min gosiga leopardmorgonrock och mina lovely duntofflor.

Kanske är flickan för ung?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0