en miljon på banken men ingenting att leva för

Äntligen fått lite ordning bland alla sladdarna jag hade liggandes, Ann och Rolle kom upp en stund i fredagskväll och hjälpte mig med detta. Stort tack till er :)
Annette och Johan var sedan här och vi bytte lite skvaller (elr mest jag) drack en god drink och råkade hitta en dvd från Örestads luciashow 2006. Detta året var om jag minns rätt mitt första år som ordförande i ungdomssektionen som anordnar den årliga showen. Vi var ett helt fantastiskt gäng som satte ihop denna showen, det är verkligen en show vi bjuder på. Vi ska vara stolta. Fick mig många garv denna kvällen :)

Igår var det jobbelördag och efter det blev det födelsedags/avskedsfest för Carro <3 Hade en supertrevlig kväll med aningens för mycket påfyllt i glaset för att åter stå på jobb 7.30 imorse. Det har känts hela dagen, men det var det värt :) Glömde min kamera hemma så inga bilder från igår...

Idag har jag som sagt jobbat hela dagen, sedan varit uppe hos mamma och Gustav en stund.
Nu finns det lösgodis på bordet, film på tvn och snart en Sally i soffan...

tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Annette

tur du åt middag här först så kanske du inte åt så mycket godis mammi

2011-01-10 @ 14:59:10
Postat av: sally

hihi eller hur :) <3

2011-01-11 @ 09:27:12
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0