You can run but you won´t come far

Vill börja med att tacka Ann för dina långa kommentarer som hjälper mitt huvudbry mellan varven. <3

I fredagskväll umgicks jag med min söta syster. Vi kollade på film, käkade ost och drack lite vin. BAAAM sa det efter detta hälsotillskott och magkatarren visade att den verkligen var här. Låg med sjuka kramper i magen i mellan 2 - 3 h och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Efter att ha tömt magen på innehåll och sedan lite te så lugnade det sig och jag kunde få sova några timmar...

På lördagen mötte jag upp min gudmor Eva i stan. Vi gick och käkade lunch på fridays och gick senare och fikade på lilla kafferosteriet som har VÄRLDENS GODASTE kolatriangel kaka. Ni MÅSTE smaka den! ( Trotsade faktiskt magkatarren för denna njutning). Köpte även en kur tabletter mot magen och tog ett varv inne på hansakompaniet, fick med mig en snygg klänning hem. Likey.
På kvällen drog jag till Hannah för lite vin och senare drog vi vidare mot KB. Hade en sjukt trevlig kväll med massa mingel, precis vad jag behövde!

Söndagen bestod av mycket slapp. Var inte bakfull eftersom jag inte drack så mycket med tanke på att jag INTE ville få tillbaks dessa krämpor i magen jag upplevt natten innan, men var ändå himla seg. Unnade mig själv en kravlös dag med mycket vila.
Hör och häpna; var på besök hos min daddy med familj! Var trevligt och vi umgicks hela eftermiddagen och halva kvällen :) Blev middag där, fick blandannat tabouleh som är en libanesisk sallad och min favorit! Det bakades även en prinsesstårta i min ära som jag fick offra mig och ta en liten bit av ;) Dom är så söta! 
Senare under kvällen hann jag även med att träffa Cindy, Rachel och Nattie för en liten kvällsfika. Mucho Niceo!

Saknar mamma och lillebror dock.. Vårt helgschema gick om varann...




Syster @ my place i fredags



Jag iklädd min nya klänning hemma hos Hannah i lördags



Hannah och jag i lördags



Lillebror Anouti i söndags

Kommentarer
Postat av: Mamma

hoppas du mår bättre i magen tabletterna brukar hjälpa rätt så fort. Ja vi får se nästa helg du e ledig om vi kan ses då o hitta på något kramisar mammi

2011-03-01 @ 04:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0