She would be pissed if she could see the parts of you that I´ve been kissing

En kvinna förväntas vara vacker, sminkad, fräsch, välklädd, smal, uppföra sig väl och vårda sitt språk. Publicera detta om du börjar misstänka att du är en man..

Vilken bra dag det blev idag då! :)
Trivs så himla bra på jobbet, idag har det verkligen kännts som att man är bland sina vänner. Skoj och humöret på topp. Jag gillar när det är så.
Pricken över i:et är att precis påväg hem så började jag och Christoffer diskutera min telefon som inte fungerade. Tur att jag hade papperna med mig och efter lite knappande kunde Christoffer fixa den åt mig! :) weeiii vad glad jag blev! Så nu kan ni åter ringa mig igen, har kvar samma nummer som tidigare ;)

She would be pissed if she could see the parts of you that I´ve been kissing...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0