ord

En svacka. Motivation och inspiration var det va? Ska plocka fram anteckningarna och kvällsläsa.

Jag är så besviken, var är du?

Ibland möts man av motgångar. Det gäller att se de små ljusglimtarna. Ta vara på dom. Och uppskatta dom. Ibland känns det som att man är ensammast på hela jorden. Det är lätt att avvisa folk i ens närhet då, man vågar liksom inte släppa in dom riktigt för man vet inte när dom väljer att lämna. Man vet inte alltid var dom är, och varför? Man önskar att man hade dom vid sin sida alltid, men det är ingen självklarhet. Det finns inte alltid självklarheter. Trust me.
Det finns saker som skrämmer mig. Ibland vill jag bara stänga alla känslor ute, vara egoist och bara tänka på mig själv. Då hade man sluppit vara så himla sårbar. Fast jag vet att man inte tjänar något på det i det långa loppet. Men vem vet egt om loppet är långt? Kanske slutar det redan efter 100 meter?
Jag är en godtrogen människa. Jag har ett stort hjärta. Jag hoppas att ni förstår det en dag, att jag inte vill någon illa.

Dessa två fina, har varit vid min sida ikväll. I deras ögon ser jag ömhet, i deras närhet känner jag kärlek.


Kommentarer
Postat av: jessica

fina sally<33

2011-02-21 @ 17:07:26
Postat av: jessica

fina sally<33

2011-02-21 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0