Onsdagsfilosofi

Onsdagsfilosofi.
"Uppskatta dina nära och kära, slösa ingen tid och energi på de som inte förtjänar den eller inte vill ha den. De som du inte riktigt gillar, men måste beblanda dig med ändå, ge dem 20% mer än de förtjänar. Det låter inte coolt alls, men det är ett av mina hemliga tips för att få en måbrasjäl.." Kloka ord att bära med sig i tuffa stunder.

Fasiken idag bröt förkylningen ut!! Har gått ett par dagar nu och nyst lite sådär, men hoppats på att det bara vart något litet som snabbt skulle gå över. Hoppas inte det blir värre än såhär för jag har INGEN lust att bli sjuk igen.

Idag har jag jobbat och det har gått bra. Tog en kvällsfika med Vonsan vilket var supermysigt och skönt att få babbla av sig lite. Sjukt hur lika vi är, personlighetsmässigt, tankemässigt, känslomässigt - allt...


No laws. No limits. One rule. Never fall in love...






Kommentarer
Postat av: ann

Jag håller också på att bli förkyld. rusade till apoteket och köpte Kan Jang. Det sägs att det skall vara bra. Jag precis som du vill verkligen inte bli sjuk. Krya på oss Sally. Kram Ann

2011-02-10 @ 15:31:48
Postat av: sally

Krya på oss Ann!! Idag har förkylningen varit jobbig. Borde kanske också köpa Kan Jang! Kraaam

2011-02-11 @ 00:21:13
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0