onsdag

Det svider i magen. Har gjort det lite mer än ett dygn nu.. Till och från , mer eller mindre. Undrar varför.

Sover sämre än vanligt. Vaknar sittandes i sängen. Som att jag är påväg någonstans. Tittar hastigt på mobilen för att jag inte ska ha missat något, och tvingar ögonen att möta ljuset som mobilen ger ifrån sig i nattamörkret. Stackars ögon.

Idag har jag jobbat dubbelpass. Lika bra att få ihop lite timmar liksom :) Har gått himla bra och dagen gick faktiskt fort.

Har avslutat denna onsdagen med en underbart rolig sambalektion!  Denna terminen ska det bli av att jag lär mig! Förra terminen blev så hattig med massa inställda lektioner och sedan ta igen lektioner som inte alltid passade mitt arbetsschema.


Vem var det som ringde på min port nyss?!

Kommentarer
Postat av: ann

Låter som du drabbats av magkatarr. Inte ovanligt att man får det vid denna tiden om man har känslig mage. Ta en kur omeprasol (en tablett om dan i två veckor)så blir du säkert av med det igen. Kommer det tillbaka så får man äta den i två veckor till sen brukar det räcka. Kul att du funnit inspirationen i dansen igen. Kram Ann

2011-02-24 @ 08:00:36
Postat av: Sally

Tack för tipset Ann! Kram

2011-02-24 @ 10:07:32
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Anna

Tyvärr låter det som Ann säger att du fått magkatarr. Jag har också haft det och känner igen dina problem. Skärp till dig med maten och sömnen och om det håller i sig så prova Omeprazol, funkade på mig. Va rädd om dig Bäm, vi hörs. Puss & kram Anna

2011-02-24 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0