Kan lavalampor dö?

Jag fick frågan och svarade snabbt och bestämt NEJ, såklart inte!

Saker och ting rullade på, jag tänkte vidare på det allt eftersom tiden gick. Jag bestämde mig för att om det är så att lavalampor faktiskt kan dö, så tar jag det som ett sign. Inga förväntningar, jag bara lägger det bakom mig. Jag har fortfarande inte kommit fram till något svar, men idag fick jag en push. Min vän Pernilla kom med en liten present till mig, - en ny lavalampa! Den förra funkar, den kanske inte är helt i 100 procentig balans, men den fyller nästintill sin funktion fullt ut. Bara det att denna nya lavalampan har en betydelse. Det finns fler. Den har massa att ge. Ny energi. Jag tror jag behövde det.
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0