I´m not up for bullshit

Hehe på söndagskvällen höjs alltid statistiken i bloggen. Är det bara för ni vill höra allt smaskigt drama från helgen?!
Hihi.

Nåväl. Igår körde vi en röjig personalfest. Började kvällen på big bowl med en orientalisk buffé för att sedan köra 2 h bowling och sedan inta dansgolvet, först på samma ställe som vi funnits på under hela kvällen och sedan drog vi även till Swing in för att se vad dom hade att erbjuda!
Stor alkoholkonsumtion, mycket skratt och mycket glädje. Det är fina arbetskamrater jag har!
Hann även med ett stryptag (kram) som heter duga så att jag är helt öm runt halsen idag, och ett lyft som resulterade i ett fall så jag fick en stor bula i bakhuvudet! Inget kalas utan kras säger dom va? Synd att jag var tvungen att krasas bara ;)

Måste bara visa er så fint Yvonne skrev till mig:
"Tack för igår stumpan!!! Så kul har jag inte haft på lääänge!!! Känns fint att få absorbera din livsglädje, Du smittar liksom av dig.... Hihihi & man blir 20 igen.. Hahaha"


Idag har jag varit på bio, 2 gånger!!! Jag och lillebror hade bestämt att vi skulle gå och se Trassel och mamma bestämde att vi skulle göra det idag, - samma dag som jag och Janni hade bestämt att vi skulle se Love and other drugs! Så, jag var på en föreställning med mamma och lillebror klockan 12.50, och sedan på en föreställning med Janni kl. 21.00. Båda filmerna var verkligen riktigt bra och kan varmt rekommenderas! 
Mellan biobesöken har mormor och morfar bjudit på skinkgratäng och så har jag, Janni och Milla hunnit kränga en jävligt god pizza på restaurang Italia.

Så, toppenhelg deluxe!
Jag är glad för de fina människor jag har runt om mig.


OBS. har fått lida av sjuuk träningsvärk i benen hela helgen!


Note:
I´m not up for bullshit

Bilder från igår:










Kommentarer
Postat av: Annette

så roligt att du hade skoj hela helgen. Hoppas dina ben känns bättre idag kramisar mammi

2011-02-14 @ 05:27:22
Postat av: ann

Med din fullspikade helg förstår jag att du inte hann äta suchi med mig. Men det går fler tåg. Kram Ann

2011-02-14 @ 06:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0