En helt vanlig måndag!

Idag har jag varit ledig. Har varit så skönt :) Sov läänge så jag kom ikapp mig från helgen. Under eftermiddagen körde jag till Staffanstorp och fick träffa Tess, Andi och deras lilla Tindra. Vilken sötnos hon är!! Hade underbar kvalitetstid med dessa människor och fikade och skvallrade.
Ikväll mötte jag upp Janni, Milla och Sofie och dansade Fuego på friskis. Hade inte höga förväntningar sedan tidigare erfarenheter men måste säga att jag faktiskt är nöjd. Sist var där smock fullt med folk så man kunde knappt röra sig, dessutom fanns där folk med 0 taktkänsla elr koordination vilket förstöde himla mycket. Dagen till ära var där bara hälften så mycket folk, så man kunde ta ut sina rörelser och slapp känna sig trängd av dessa jag nämde innan.
Alltså har jag haft en bra måndag :)

Puttinutt och gull på er!!



Tindra



Jag och Tindra


Kommentarer
Postat av: Annette

jaså det var lilla Tindra, ja du e min sötnos hi hi

2011-02-15 @ 04:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0