Allting har förändrats men du finns kvar

MÄTT!!
Tryckt i mig lite leftovers sedan igår. Lite taco, lite ost och kex och lite chips. Vilken superb lördagkväll jag kom hem till då! Allt försvann ner i magen på bara 35 minuter!! Haha. Var drit hungrig när jag kom hem från jobb. Såg slutet av Melodifestivalen, JÄVLAR VAD SNYGG DANNY ÄR, och FAN VAD SNYGG KLÄNNING SERNEHOLT HADE PÅ SIG!!! Yuuum, give mee!!!

Igårkväll umgicks jag med Cindy och Pernilla. Det blev som sagt tacos, lite ost och kex, chips och vin! Kussen min blev lite rund om fötterna och vi hade trevligt :)

Idag har jag jobbat hela eftermiddagen och kvällen. Har gått bra, har varit mycket att göra så timmarna har gått fort. Nice.

Är förväntansfull inför framtiden. Hoppas den har mycket bra att erbjuda mig. Och alla er mina vänner också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0