The way that you stare, starts a fire in me

Andra advent idag, och jag har helt glömt bort att julmysa idag.

Blev inte så mycket sömn inatt. Blev en spontan utekväll där vänner trillade in från olika håll. Brukar ju vara då som kvällarna blir som bäst, men igår var det mest en enda röra. Jag är ju sån som gärna vill att alla ska kunna umgås och ha trevligt tillsammans. Vissa vakter tyckte inte det och ställde till det för oss till en början, sedan var malmös krogar proppfulla igår (överallt utom chilli, men inte ens BB- Martin kunde locka mig in där, ca 15 pers på hela stället = HellNOO! ) Men, tillslut hamnade vi på Harrys och det blev en helt okej utekväll. Dansade loss alla delar av kroppen och det är alltid skoj! Sedan träffade man lite sociala kontakter också så ja, det blev väl bra.

Idag har jag och Bertil ÄNTLIGEN hämtat hem min nya säng! Jag vill offentligt tacka honom stort för han alltid ställer upp och hjälper mig med saker och ting. Det är guld värt! En ställföreträdande far, men också en himla go vän! 
Nu ska jag alldelles strax krypa ner i denna stora säng. På själva premiärkvällen sover Mandy över och fyller ut ena halvan.

Hoppas att ni har haft en bra helg vänner.

Puss




Rihanna – Push Up On Me


It's getting later baby, and I'm getting curious
nobody's looking at us, I feel delirious
'cause the beat penetrates my body
shaking inside my bones
and you pushing all my buttons, taking me outta my zone

The way that you stare, starts a fire in me
Come up to my room you sexy little thing
And let's play a game, I won't be a tease
I'll show you the boom, my sexy little thing

Kommentarer
Postat av: Josse

så fin du är sally! puss!!

2011-12-06 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0