Spend the perfect christmas with you

Här ligger jag på golvet. Och skriver ett inlägg i den inte alls bortglömda bloggen. För er som tror att jag glömt den kan jag berätta att det inte alls är på det viset. Viset är som så att jag inte har så mycket tid över för "sånt". Inte ork heller. Men jag kikar in på den varje dag, flera gånger om dagen, ifall någon lämnat en kommentar. Men jag blir ju lika besviken varje gång, NÄSTAN! ;)

Jaha, vad har jag gjort då? Jag har skrivit mina julkort! :) liggandes på golvet med julmusik i högtalarna och de fina julutsmyckade fönsterkarmarna framför mig. Jag gillart!
Dessutom smet jag ner i tvättstugan och tvättade rent lite underkläder eftersom alla favoriter var förbrukade. Tur hade jag att där var ledigt och att ingen kom på mig. Känner mig duktig. Har även stekt upp lite kött som mer än gärna entrade gapet. Är dock fortfarande lite småhungrig. Har kommit in i ännu en stor-aptit-period. Bad.

Om en timme börjar sambalektionen, hinner väl diska undan lite innan dess.

Puss och god jul, 10 dagar <3


Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

vilka söta pepparkaksgubbar.

2011-12-15 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0