Jul, jul, strålande jul

Nyvaken i en säng i Hörby. Igår åkte vi hit för en liten julbjudning hos familjen Hemby, himla mysigt. Vi gick ifrån julmaten och käkade tacos istället, sedan blev det julklappsleken, efterrätt, vin, spel och snack enda till midnatt!
Jag är himla nöjd med dessa juldagarna. Har firat med familj, vänner och släkt och jag känner hur lyckligt lottad jag är som har så fina människor i min omgivning.
I söndags blev det utgång tillsammans med almgårdsgänget. Var påväg till klubb savoy som hade moulin rouge tema, hade fixat oss på gästlistan dit, bara det att kön för dom som stod på gästlistan var trippel så lång som vanliga kön. Uppskattad vänte tid var ca 30 min så det var det ingen av oss som hade lust med så vi trippade vidare mot Harrys där Amanda var och slog klackarna i taket. Harrys var trevligt som vanligt och det blev en bra kväll.

Just idag känns det ändå lite tomt i bröstet. För just idag åker 2 av mina bästa vänner iväg till andra sidan jordklotet och är borta i över 3 månader ! Jag hoppas att de får en underbar resa men fan vad jag kommer att sakna dom!

Nu ska jag gå ner till dom andra och äta lite frukost. Himla mysigt det är i Hörby btw.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0