Goals

I höstas bestämde jag mig för att spara till 2 saker, den ena var en ny säng, den andra var en ny tv. Dessa 2 grejer är faktiskt väldigt betydelsefulla för ens trivsel. I november var jag iväg och beställde sängen och idag påväg hem från Hörby köpte jag med mig en tv hem. Jag vet inte hur ekonomin kommer klara sig denna månaden men jag lär ju överleva. Får dra in på festandet, det har man ändå gjort en del de sista månaderna så det kan man väl ta en paus från. Nu vill jag bara få ordning i lägenheten.

Men nu håller jag på med tvätten och väntar på min grekiska sallad som mamma beställt hem. Ikväll blir det dans.


Kommentarer
Postat av: annette

Ja en sak i taget så sakta men säkert så ska du få ett hem som du trivs i kramisar mammi

2011-12-27 @ 17:45:19
Postat av: ann

Så roligt att du köpt TV. Det kommer att bli så fint i din lilla lya så småningom. Jag är glad ( och här talar jag nog för din mamma med) att du inte tar en massa lån för att införskaffa sakerna utan tar en sak i taget när du har sparat ihopa till det. Det är aldrig roligt att gå och betala saker som redan är förbrukade innan man betalt dom klart. I dag får du den där extrakramen Sally.

2011-12-28 @ 06:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0