Don´t loose who you are

Äntligen har jag vant mig vid min lite större säng! Inatt har jag sovit som en stock och verkligen tagit upp hela sängen själv! Haha det är så jävla bäst! Just nu är jag inte alls sugen på att vara vaken och vill bara krypa ner igen. Men idag ska jag till guldgruvan och vara där hela dagen i princip. Ikväll ska jag antagligen käka pizza med mormor och morfar. Hoppas på att hinna med ett besök till solariet, hade varit l.o.v.e.l.y!

Igår hade vi informationsmöte och kick off inför vår dansshow som vi ska ha på nöjesteatern 15 januari. Det blev en lång men bra dag på dansakademin.

Nu ska jag rota i sminkväskan och se vad man kan få för hjälp till skönhet denna dag. Idag blir det dämpat.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0