Dan före dan före dopparedan. Bra dag va?

Tack för din kommentar Ann!

Idag är bloggen min bästa vän.

Helt okej jobbdag faktiskt, flöt på utan komplikationer.
Inte alls lika okej dansdag. Massa saker som snurrar i huvudet.. Det känns tråkigt när det är så förutsägbart och det känns tråkigt att känna sig otillräcklig. Kanske kallas omedveten favorisering, elr så kallas det bara otillräcklighet. Vad vet jag. Jag ser det ju bara ur mitt eget perspektiv.

En annan sak jag gått och tänkt på idag;

People from your past just know, the new ones don´t...

Det hade varit skönt att slippa, men du kan iofs inte bara veta. Men att gå bakom min rygg oavsett är det värsta.


Det bästa med denna dagen var när mamma och lillebror kom på besök på jobb. Min lillebror lyser verkligen upp mitt liv. Han är nog det bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0