15/12-11

Dagens middag är janssons frestelse. Fan vad det är gott! Men den jag åt häromdagen som jag köpte från delidisken på jobb var nog 10 gånger godare än den jag köpte med mig hem från butiken idag. Jag har önskat att mormor ska göra jansson till oss på julafton så har jag tur så går min önskan i uppfyllelse.

Idag är jag trött! 3 tidiga mornar i rad och lite för få timmars sömn. Jobb idag har gått bra, har varit lagom mycket att göra, men något som tärt på mig är folks jävla beteende. Kommentarer man får höra. Alltså herregud, vilken planet är dom från? Har julstressen börjat ta vid så att deras hjärnor har slutat att fungera? Ibland undrar man..
Ne nu måste jag släppa det, annars så kommer jag vara irriterad resten av kvällen.

Måste ta en timme nu och städa undan här hemma. Matilda följer med hem efter dansen ikväll och sen ska vi ha sleep-over party!

Hoppas inte att mina julkort regnade bort i postlådan inatt! :(

Köss och god jul - 9 dagar kvar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0