Zumba mami

Förlåt för dålig update (igen) Jobbat massa och inte haft tid elr ork. Inte haft mycket intressant att skriva om heller.

I lördags hade Carro liten avskedskräftis. Elr, vi åt räkor och kräftskjärtar i lake, hihi. Typ ingen av oss har någonsin ätit kräftor och förstår inte riktigt hur man gör så vi gjorde det enkelt för oss. Slapp slabbet dessutom ;)

I söndags efter jobb fick jag middag utav mamma. Sedan gick vi ut och spelade kubb, jag, mamma, Gustav och morfar. Mormor var också med men hon ville inte spela. Gustav tycker att det är kul, det var han som valde den födelsedagspresenten till mamma. Det blev en mysig söndagskväll och solen tittade till och med fram. Woohoo! Att den kom kompenserade den hårda blåsten som hjälpte till att välta kubbarna.

Igår drog jag och Jessica på ett spinningpass. GUUD vad jobbigt det var. Man är ju inte vältränad längre ;) Men det får man väl ta tag i igen. Tack till dig Jessica som hjälpte mig orka genom passet :)

Nu ska jag väl börja byta om och så, kl 19 är det salsa, kl 20 är det zumba! :)



Mandy i sitt essä på Carros avskedsfest



Mamma, jag och mormor - 3 generationer på 1 bild, efter kubben
i söndags. <3



Kommentarer
Postat av: annette

Sally på lördag går tåget 11 till bakken puss mammi

2011-08-10 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0