Tjolahopp

Har omelett i magen och sitter nu och avnjuter en kopp kaffe. Hade tänkt att sova ut idag men eftersom jag vaknade självmant vid halv 9 pallrade jag mig upp och begav mig mot ett jympapass på friskis. Bra start på dagen!
Blev dock ändå ganska sent igår, stack hem till Camilla och Alex efter jobb och hängde där tillsammans med några andra tjorvar, det var trevligt! :)

För övrigt så är jag RÖD!!! Elr, kanske lite rosa.. Besökte Anna på Romeo och Julia hårsalong igår och klippte av 10 cm på mitt slitna hår och gjorde massa intensivtröda slingor i håret. Jag ville ha massa intensiva röda slingor, men jag fick själv en chock när vi tvättat ur färgen och jag såg mig i spegeln. Haha! Ni lär se mig iaf ;) Aja, nu är det nyfärgat, så efter några tvättar avtar nog det här lysande. Det blir nog bra ska ni se :) Alla som sett mig säger att det är coolt iaf :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa och trixa. Blir en runda till jägersrocenter för att inhandla kvällen alkoholförtäring, och ska även spana efter något fräscht jag kan ha på mig. Senare i eftermiddag ska jag, mamma, Gustav och Sandra gå på bio och se Cars 2, och ikväll blir det partyhardy med mina bästa tjejer!!

Loooove <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0