The night I laid my eyes on you...

Hösten är verkligen här. Kallt och blåsigt och regningt. Jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Jag vet att många säger så men JAG VILL VERKLIGEN INTE!! Vad ska jag göra med hösten och vad ska den ge mig. Jag vill först känna sommar och njuta utav den. Jag väntade ju in i det sista och gav inte upp. MEn nu känner jag det, det är försent. Det är kallt när man cyklar till jobb tidigt på morgonen, det är kallt när man cyklar hem från jobb elr var man nu varit sent på kvällen. Det blir mörkt vid 9.
Ikväll står jag utan motivation. Trött, uttråkad, passiv. Innan idag var jag fylld med energi, spänning och motivation. Det försvann runt 8 snåret. Jag gav inte det där lilla extra på zumbapasset som jag alltid gör annars. Varför vet jag inte, det tände liksom inte till. Och utav den anledningen gled jag lite ner på glädjetermometern.
Jobb idag gick som en dans på rosor. Jag fick beröm av flertal kunder, dom tycker jag skiner som en sol och är glad och trevlig. Det ska jag faktiskt tänka på nu och gå och lägga mig med ett leende på läpparna och sova gott.

Puss

Kommentarer
Postat av: annette

Ja Sally man får suga åt sig allt positivt ,Kramar mammi

2011-08-31 @ 05:10:53
Postat av: ann

Det var ofta jag kände mig så när jag kom hem från jobb när jag jobbade i affär. Jag tror det handlar om att man hela dan går omkring och är trevlig och sen när man är själv så orkar man inte längre. Det är oerhört roligt att jobba i affär och ge service men är det något som sliter ut en så är det just serviceyrkena. Kram till dig fina Sally.

2011-08-31 @ 06:32:17
Postat av: Camilla

sallsan. nu ska vi inte vara sådana. visst det suger att vi inte fick någon sommar i år. det sugen att vi går mot mörkare/kallare tider. men det är vad vi gör det till. så istället för att ställa in sig på att allt kommer att vara skit, kallt och tråkigt så gör vi detta till mys. nu vet du vart jag bor nu. vi kan alltid sitta på terrasen och dricka vin. gå på bio, gå höst promenader. sitta med jätte mycket kläder på oss på uteseveringen med en varm chailatte i handen som vämer våra frusna fingrar. och du är alltid välkommen till me casa :) puss på dig finis!!

2011-08-31 @ 13:33:01
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0