some of them wanna be used by you

Dagen började tokigt. Och förmiddagen fortsatte tokigt. Men eftermiddagen och kvällen har fortsatt bra eftersom jag inte tänkt mer på att dagen var tokig. Och jag känner mig hyffsat nöjd med dagen.

Iaf började det med en försovning. Började jobba 07.00, vaknade 06.28. Nåja, stämplade in 07.09 så det var ju inte helt åt skogen. Men bara under de 15 - 20 minuterna jag var hemma hann jag tabba mig. Och väl på jobb fick man reda på vissa chockartade händelser, och det var mycket stök och bök inför det nya grillskåpet vi ska få, men 14.00 lämnade jag bygget och kände ändå att det varit en effektiv och bra halvdag.

För övrigt idag har jag varit på ett underbart roligt och svettigt iw pass för jeanette, betalat räkningar, diskat och duschat och tvättat håret.

Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid så att jag inte gör samma misstag som imorse. Men imorgon har jag ändå sovmorgon till 9.25. Gött.

Grattis på din födelsedag idag min fina vän Emelie Jacobsson!




Bild på mig och Amanda från i lördags!


Avicii i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0