Mangofrestation

Damn vad grym jag är! 2 matlagardagar, 2 helt lyckade måltider!
Måltiderna innehåller färska grönsaker som jag bryner i stekpannan. Igår hällde jag på creme bonjours matlagningsgrädde med smak av karljohan svamp så blev det som en liten grytblandning elr vad man ska kalla det. Idag blandade jag i 3 tsk pesto och vevade sedan in grönsakerna i tortillabröd och rivenost. GÖTT!! Grönsakerna varierar men använder typ squash, paprika (olika färger), blomkål, kronärtskrockshjärtan, CHAMPINJONER (viktigt), aburgine m.m...

Rubriken på inlägget kom ifrån när jag kom hem från jobb och ivrigt pregade i mig 2 helt perfekta mangosar. Couldn´t stop!! hihihi. Vad ordet betyder kan man ju få knepa på om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0