You made me who I am...

Varför känner man sig alltid så jävla tjock efter helgen?!
Många peppar varandra till att banta, jag och mina tjejer hetsar varandra till att äta MER! Tror det mest handlar om att man själv kan äta med gott samvete då. Men fan vi måste skärpa oss. Vi lär ju ENTE kunna visa oss på stranden i sommar annars. Hahaha! AAARGH!

Nöjd med jobbhelgen. Tiden har gått fort och jag har trivts.

Idag kallade Glostorp för ännu en grillning efter jobb, jag var inte sen med att komma. Grillat är bäst! Blev mumsigt kött med rotfrukter i ugnen tillsammans med kusinens hemmagjorda tzatsiki. Fan vad god den tzatsikin var!
Blev massa mys med Debbie, bästa hunden ever. En bästa vän. Hon utstrålar kärlek och ödmjukhet. Hon är bäst.

Körde hem om Mandy på kvällskvisten och kollade BigBrother live där. Annie åkte ut idag och det är jag nöjd med :)
Go låt dom gjort tillsammans med Basshunter. Den kommer kicka dansgolvet i sommar. Jag lovar att jag kommer vara en av dom som tjatar ut den ;)
Jag kommer sakna BB när det är slut. Känns som att man känner människorna på något sätt.

Nu ska jag lyssna på Champion med Chris Brown ännu en gång innan jag går till sängs.

Hoppas ni har haft en bra helg mina vänner.

Puss



Min bästis



Some people have to learn
some people wait there turn
some people have to fight
some people give it up

Some people have to learn
some people wait there turn
some people but not me
I was born a champion

some people have to fight
some people give their lives
some people don’t believe
I was born a champion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0