and I just can´t get enough...

Hello bloggläsare!

Igår morse körde jag ut till Glostorp och gick ut en långrunda med Bertil och hundarna. Blåste lite väl mycket men det var ändå mysigt. Var skönt att andas in ren natur och se och känna och minnas hur saker och ting var förr. Vi gick borta i käglinge och lockarp där man ridit mycket när man var yngre och red ut på tur. Saknar det livet man levde då. Allt kretsade kring hästarna och alla ens vänner var där. Pengar, killar och alla andra problem excisterade inte och man hade alltid så kul! Det är ingen tid som någonsin går att få tillbaks, fast att man önskar, men det är väl heller inget optimalt liv att leva för en 22 åring. Jag saknar hästlivet och vill förr elr senare tillbaks. Det är väl så, en gång hästtjej - alltid hästtjej!
Efter långrundan körde Bertil och köpte frukostbullar till oss och vi åt en megagod frukost. Fick dock en jädrans huvudvärk och tog en panodil och gick och vilade mig en stund innan det var dax för mig att bege mig mot jobb. 
 
Efter jobb åkte jag hem till Amanda. Köpte med mig kycklingspett, potatissallad och pommespinnes som jag käkade där. Det var så jävla gott!! Testa att köpa sånna pommes pinnes och blanda i potatissalladen nästa gång ni ska grilla. Promise, you won´t regret it!
Vi tittade lite på 2 filmer, först på the bunny house som var himla rolig faktiskt. Handlade om en tjej som bodde i the playboy mansion och som blev lurad därifrån. På jakt efter ett nytt boende flyttade hon in hos collagetöntarna och hjälpte dom förändra saker och ting, samt att de hjälpte henne med vissa saker. En lättsmält och rolig film som passade mig :)
Efter den så tittade vi lite på en film som hette Flickan från ovan. Jag har för mig att jag har sett den tidigare, men den var också bra :) Handlar om en man som mördar unga flickor och som bor granne med en familj med 2 unga döttrar. Den var sorlig men spännande, jag har svårt för när det blir för mycket spänning, då tittar jag bort, (även denna gången) men den filmen var också himla bra!
Lite sånnadär filmtips inför helgen ;)
Var myskväll med MandyPandy iaf och jag sov där hemma och promenerade hem imorse när hon skulle jobba.

Idag är jag ledig och ska njuta utav dagen. Imorgon går jag på jobbhelg.
Cheers!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ibland önskar man att man slapp alla bekymmer med pengar o strul runt allting

2011-04-29 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0