Ain´t no mountain high, ain´t no valley low

Gaaah vad jag är seg idag. Kom iofs inte i säng förren strax efter 1 och somnade inte förren vid halv 2, men då däckade jag rejält ska jag tala om. Sitter här med gårdagens smink och hade behövt både en dusch och en hårtvättning, men egt, who cares?!

Igår var iaf en himla bra dag. Kände mig innerligt glad. När jag sa det till min danslärare igår så sa hon " Men Sally jag tycker alltid att du är glad." Ja, det är väl sån jag är egt, utan att jag tänker på det, men igår kände jag verkligen den där känslan innuti. Jag orkade lite extra. Förstår ni hur jag menar?
Förmiddagen började med tvättning tillsammans med världens bästa mormor. Jag kan inte nog med ord beskriva hur fantastisk och betydelsefull denna kvinnan är för mig. Hon är bäst! Bäst bäst bäst!!
Så fort tvätten var klar begav jag mig till jobb. Hade full rulle nästan precis hela tiden. Jobbade med min favorit så jag var nöjd. Ni vet när man har jobbat x antal hektiska timmar och lågan liksom börjar slockna och det börjar kännas lite tyngre, precis då kom en kund med en bukett tulpaner till mig!!! Spontant och jag blev jätte glad! Gnistan tändes åter och jag kunde ge lite till :)
Efter jobb skyndade jag till Malmö Dansakademi för att härligt och roligt Zumbapass med Bella. Så himla underbart! Dröjde kvar för lite eftersnack och om ni numera ringer till Malmö Dansakademi då de ej har telefontid så kommer ni höra min lilla röst i telefonsvararen som säger "Hej och välkomna till Malmö Dansakademi.... " osv... Hihi.

Nu tänkte jag ta ett litet tag i min lägenhet och röja undan lite. Typ packa upp gårdagens tvätt, dammsuga och tvätta golvet och diska.

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kul att bli uppskattad så på sitt jobb stamkund eller?

2011-04-19 @ 18:53:56
Postat av: Sally

ja det var en stammis :) Men ingen som jag har speciellt kontakt med, utan det var bara helt spontant :)

2011-04-19 @ 22:18:29
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0