Don´t stop believin'

Det blev bilen imorse och nej Ann, det var inget Aprilskämt. ;) 05.30 (okej kanske några minuter senare) satte vi igång inventeringen. Helt ärligt så tycker jag inte att det är en börda. Man träffar liksom sina kollegor under andra förhållande och har FAKTISKT tid att byta fler ord och skratt än vanligt under dessa timmar. Jag fick en stjärna för effektivitet av chefen dessutom. Jag hoppas inte att DET var ett aprilskämt för jag är fan nöjd med min insats. 3 avdelningar tog jag hand om. Första gick utav bara farten. Den andra var seg som in i, var precis innan frukostrasten och så var det stoora varor höögt uppe. Blev litte smått irriterad när jag inte nådde och när allt föll och jag tappade räkningen. Tur jag hade bästa Yves mitt emot och jävlar vad vi delade morgontröttaskratt. Loves it! 3 avdelningen gick ändå smidigare än jag väntat mig men var ändå segt eftersom det var sådär på slutet ni vet ;)

Efter jobb körde jag hem, käkade lite fil och musli och sedan körde jag och hämtade upp min fina kusin. Vi tog en skön promenad ute på bulltofta och fick ventilera av oss lite båda två. Körde och handlade lite mat och sen skiljdes vi åt. Kärlek till dig <3

I eftermiddags kom mamma och lillebror hit och jag gjorde tacos till oss. Till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass och jordgubbar och då tittade även mormor och morfar upp. Vi avrundade kvällen efter en timme i soffan med Så ska det låta! Himla trevligt underhållningsprogram, och idag fanns det även fint ögongodis att titta på. Brolle och Erik syftar jag på dårå ;)

Lugn helg, jobbehelg, och det känner jag mig nöjd med denna gången faktiskt. Rastat festprissen i mig ett par helger i rad nu så jag står ut. Vet dessutom att nästa helg kan bli en del röj.

Ledsen för att ha gjort MandyPandy besviken bara, men som hon vet så ligger det även en del bakom.

Nu ska jag nog diska upp lite här hemma innan kvällens BB börjar. Gårkvällens program var bara helt AWESOME!! Fy fan vad jag garvade. Låg ensam hemma i min säng och skrattade högt. Då är det fanimej kul! :)

Puss på er




Mormor och morfar i somras


Jag och mamma i somras



Jag och kusin i somras


Lillebror i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0