Upp, upp och iväg!

Jag vill också ha ett sådant fint bröllop som prinsessorna får ha!! Jag måste tvungetvis inte gifta mig med en prins, men eftersom jag själv inte är adlig elr prinsessa så får jag väl göra det iallafall. Jag vill också ha en jätte finklänning, och åka kortege och se vacker ut inför massa människor. Jag vill också ha en parad och massa snygga blommor överallt, och ja, såklart vill jag ha en man som jag älskar som jag gifter mig med och som jag vill dela resten utav mitt liv med. Men, där sprack det....


Blev iaf inringd till jobb så ska börja jobba 8.30 istället för 13. Men det bästa av allt är att jag slutar 17.30 istället för 20.15 AND I LOVE IT! (Trotts att jag missar en del OB)
Måste fixa mig klar nu.

Puss


Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan!

Nu sätter jag igång en ny DAGENS BLOGG-tävling! :)

Hur du gör ser du på http://tessolsson.webblogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment



kram!

2011-04-30 @ 08:36:08
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0