So take a picture of this moment with your iPhone

Dans, dans, dans, dans!!!

Idag fick man lära sig att dansa jive. Elr, jag vill ju inte påstå att jag kan dansa jive nu, men vi fick testa på det. Jävlar vad flåsset fick jobba, det går snabbt! Himla kul dock.
Blev även benträning på reggeaton/dancehall klassen. Tycker fortfarande att det är jobbigt att vi är så många för det blir så himla trångt och man kan inte ta ut sina rörelser på samma sätt, men det är kul och med härliga Frida som lärare så det är väl inte konstigt att klassen blir full!

Utöver dansen idag så har jag fått dammsugat och tvättat golven, fikat med mormor och morfar och lagat middag till mig och mammi.

Sov gott!


Jay Sean – Hit The Lights - Explicit Version




Kommentarer
Postat av: Mamma

ja det var skönt att komma hem till lagad mat tack för det min tussilaggo

2011-04-13 @ 05:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0