pink passion

Igår var vi ute på långrunda i bokskogen. Jag brukar promenera och jag dansar ju och så, men jag har himla träningsvärk i mina benhinnor efter gårdagens tur. Var ju definitivt mycket mer backigt än där jag brukar gå, dessutom betydligt längre. Eftersom jag till och från får benhinneinflamation så fick jag lite småpanik när jag började känna av träningsvärken idag. Vill inte få tillbaks den dära förbaskade inflamationen. Den har hållt sig borta ett längre tag nu ju så det tycker jag att den kan fortsätta med. Men det blir väl så när man gör något utöver det "vanliga" som kroppen inte är van vid. Var hur som helst himla mysigt och jag är nöjd med att vi tog oss runt dessa 10 km, fast att jag har lite fobi för skogar när mörkret faller. Hoppas på en ny tur nästa söndag!

Imorse var jag som sagt uppe innan tuppen. Var himla seg och kände mig lite hes och småkrasslig. Släppte typ samtidigt som jag åter steg in i lägenheten i eftermiddags och har inte skänkt det fler tankar. Det var nog mest psykiskt, ni vet man tycker lite synd om sig själv. Haha! Men jobbet gick bra och i eftermiddags åkte jag och handlade med uncle Bertil och sedan blev det grillat i Glostorp tillsammans med mormor och morfar. Mysigt!
Som vanligt åt jag alldelles för mycket och var proppmätt i alldelles för många timmar efteråt. Trotts att jag dansade!

Dansen gick bra idag så jag är nöjd :) Jiven var ganska mycket repetition, bra och behövligt men nästa vecka ska vi lära oss något nytt. Showdancen var också samma koreo men med lite ny påbyggnad och det gick ganska bra. På reggeatonen dansade vi till en av mina favvolåtar just nu, Spice - Jim Screetchie. Var kuul! :)

Nöjd med denna tisdag den 26 april. Ibland rullar liksom livet på lättare än annars. Jag gillar när det är så.

Nu är jag mega trött och ska göra en fuling och bara slänga mig i sängen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0