Påskafton

Oohh jag är så trött! Jag är så trött och mina fötter värker. Det är inte för att jag varit ute och dansat natten lång. Det är för att jag varit flitig och jobbat massa nu i 3 dagar. Även idag blir en tidig morgon med en dag full med jobb. Sedan är jag ledig två dagar. Mucho niceo.
När jag är trött på morgonen måste jag alltid tända massa lampor för att jag ska vakna och inte somna om. Nu när jag ska vakna så tidigt så har jag inte dragit för persiennerna helt utan bara lite så att solen kan lysa in på morgonen och väcka mig. Det är faktiskt jätte bra! Härligt att vakna till solsken och inte lika jobbigt att stiga ur sängen. Jag har verkligen blivit en morgontrött människa. Men, solen är den bästa lampan.

Tuggar nu frukost innan det är dags att slänga på smink i fejjan.

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0