Onsdag 13 april

Jag stör mig som faaaan på att jag och Mandypandy jobbar om varandras helger! Det är ju alltid så, året om liksom! Tänk så mycket bus vi hade kunnat hitta på ihop om vi hade jobbat samma helg och kunnat vara lediga samma helg. Jag tror helt överlag att jag jobbar fel helg om jag jämnför med alla i min omgivning. Kusin, gudmor och gudfar, moster och de flesta av mina vänner.
Men, jag har iaf en vän som jobbar samma helg som mig, och det är fina Millis! Idag träffades vi och lunchade supergod ciabatta på nya "inne" fiket Mocca! Där är faktiskt mysigt och lite varierande ifrån ecpressohouse som man varit på tills man storknat. Amanda kom också förbi efter sin körlektion och det blev en mysig stund med flickorna innan det var dags för mig att jobba! Tjoohoo! Efter 6 dagars ledigt (ledigt och ledigt, jag har ju varit busywusy ändå) men efter 6 dagar utan att ha satt min fot på jobbet så såg jag faktiskt fram emot det idag :) Skönt att vara ledig - såklart, men skönt med lite rutiner igen. Har ändå inte mer pengar att göra av med nu så nu får det bli work work ett tag!

Brukar vara trött såhär dags men inte finna den där inre ron till att gå och lägga mig, men idag när jag funnit den där inre ron till att gå och lägga mig så är jag inte trött! Haallåå liksom?!


JAG ÄLSKAR DANSEN!!!!!! Idag körde vi samba. Svårt men så himla kuuuuuul!!!!!



Bilder från Camilla;


Moi


Mandy


we


Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0