Never gonna be the same

Hihi, jag håller med dig Camilla. När klockan slår 17.00 på söndagen ens jobbehelg andas man något djupare. ;) Jobbhelgen går fort, och det är tack vare den det blir klirr i kassan, men det känns skönt när den är över. 13 dagar tills nästa gång ;) Om man inte får för sig att gå in och ta extra helger dvs, det är ju också välkommet ibland.

Nåja, idag efter jobb styrde jag skodan mot Staffanstorp. Maten var färdig när jag entrade dörren och det var faktiskt säsongens första grillade, för min del, som Tess och Andi bjöd på. YUM! Spenderade en mysig söndagkväll hos dom som även innehöll en liten promenad - sight seeing in S-torp, och såklart avslutades med BB. Tack och puss till er.

Igår efter jobb hade jag turen att få skjuts hem. Påvägen blev det ett stopp på stans godaste gyrosshop och fick umgås lite med min Bertil.
Blev även en runda upp om Annette och Johan för lite lördags umgänge där även Denise infann sig.

Så jag får väl säga att trotts att jag tillbringat många timmar på jobb denna helgen har det varit en socialhelg :) Den har nog innehållit lite förmycket mat och annat gott och just nu känner jag mig spyfärdig. Hahaha måste citera min kompis Zandra, hon är så himla rolig.
" - Jag förstår mig ej på folk som säger " man ska äta tills man blir mätt. " Vem fan gör det om maten ä cp god?? då äter man tills man måste lägga sig i fosterställning för man bivit så mätt att man ej kan sitta upp. "

Hahaha true story.

Nä, nu blir det sminkavtvättning och sedan bedtime.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0