Mi have di haffi haffi haffi come back

Fick gjort allt (+ dusch och hårtvättning) utom disken, den tar jag imorgon.

Hämtade lillebror på dagis och vi gick upp och käkade köttbullar och pommes hos mormor och morfar tillsammans med kusinerna Linn och Elias :) Sedan gick vi ut en stund på den nya lekplatsen bakom husen innan det var dags för mig att dansa loss några timmar på Malmö Dansakademi! :) Jive, showdance och dancehall stod på schemat idag. Mina ben var döda efteråt. Nu måste jag krypa ner i sängen. Bilbesiktning kl 07.00 imorgonbitti. HÅLL TUMMARNA!!!!! Det kan jag behöva... Dessutom är den 20 april en speciell dag för mig...

Puss



Linn


Gustav


Elias


Gustav och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0