Inte den vanliga måndagen

Har världens bästa mormor! Bara så ni vet <3


Imorse ställde jag klockan så att jag skulle få undan lite av huvudbryet. Fick avbockat 2 saker och sedan blev det tvättning som vanligt. Gick snabbt och smidigt och hade sällskap av min fina mormor.
Därefter körde det ihop sig. Hade kvar cykeln på jobb eftersom jag glömde cykelnycklarna hemma igår när jag tänkt hämta hem den, och väl påväg till bussen kom jag på att jag inte hade några busspengar. Jävlar. 35 minuter tills jobbstart så fick unna mig bilen till jobbet idag och betala dessa goa 57 kronorna i parkeringsavgift. JAG HATAR ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA DYRT!!! Och den där bensinen går fan bara upp och upp hela tiden.
Jag bestämde mig iaf för att jag inte skulle gå och lägga energi på detta och klistrade på smilet. Fake it til you make it och helt plötsligt hade jag glömt att jag var irriterad över detta och var faktiskt glad igen :)
Lite ledsen är jag ändå för att jag fick skippa zumban ikväll, börjar tidigt imorgon och har en lång dag framför mig så det var ju tänkt att jag skulle nanna nu.
Sminkavtvättning, renbäddning av säng och sen natti.

Puss


Kommentarer
Postat av: Camilla

finaste sallsan. åh jag gillar att gå in här och ser att du har uppdaterat. ska fika med josse imorgon. hör av dig om du kan hänka! pussar

2011-04-05 @ 11:37:49
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag hänkar Millis :) börjar inte förren halv 3... Puss

2011-04-05 @ 21:48:10
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0