Hon e ente riktigt klok, hon e faktiskt riktigt dum i huet

Idag har jag haft kalas! Det var trevligt. Hade kalaset hemma hos mormor och morfar och dom har varit så snälla och hjälpt mig himla mycket. Gav dom vars en påskpresent som tack :)
Till middag gjorde jag en fläskfilégratäng med basilikasås och till det hade vi ris och sallad. Det var mumma!
Till efterrätt hade jag bakat en chokladpaj med mörk choklad. Den serverades med grädde eller glass och jordgubbar. Den var ännu mer mumma! Det verkade som de andra med tyckte det så det var uppskattat :)
Jag fick även fina presenter så jag är helnöjd :)

Igår efter jobb blev det lite förfest här hemma och sedan drog vi till dansbandsgalan på slagt. Var en helt okej kväll men var aningen sliten redan. Vi såg joddla med siv och dom är utan tvekan det bästa partyt! Blev massa allsång och svett i folkmassan. Blev jätte besviken när jag fick höra att dom inte ska spela på sommarrocken i svedala i år!!! What?! Vet någon om detta verkligen stämmer? Vi åker ju dit år efter år för att huvudsakligen se DOM!! Tradition ju!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och soovaa! Imorgon är jag i princip ledig hela dagen, har något litet inbokat bara men gud vad jag ska njuta!! Sova utan att bli väckt utav någon klocka, bara ta dagen som den kommer, gå ut på promenad, träffa folk jag tycker om. Mmm...

Som avslut vill jag bara säga tack till alla som uppvaktat mig nu när jag fyllt år.

Puss


Pernilla och jag på förfest igår




Jag innan kalaset idag



Rosa Påsk




Kommentarer
Postat av: ann

Vem är det som inte är klok och dum i huvet. BTW så glöm inte intervjun i dag klockan 3 här hemma. Vill eller kan du inte så får du ringa dom. Kram Ann

2011-04-25 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0