God is a girl

Igår var ingen vanlig dag för det var min födelsedag hurra hurra HURRA!!!

När jag kom hem från jobb och dans stod det en present och blomma på datorbordet från mamma och lillebror. Jag blev så himla överraskad och glad! Det ät ändå något speciellt med att få födelsedagspresent på födelsedagen :)
Fick också en present av HanniBanni på dansen. Ihii sötis :)

Jag har inte räknat exakt hur många, men jag fick hur många gratulationshälsningar som helst på facebook igår! Blev glad att så många tagit, om så bara en minut, men ändå och lagt på mig. Man blir fan glad utav den uppmärksamheten. Inget går ju upp mot ett telefonsamtal elr sms men ni förstår vad jag menar ;)

Jag hinner inte skriva mer, ska göra mig klar och rusa iväg till jobb. Lovar att återkomma såfort det finns en lucka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0